Guildek

Létrehozása

Van pár követelmény aminek meg kell felelni mielőtt létrehozhatnánk a guildünket. Ezek a következők: Legalább 5 játékos, nyersanyag és pénzügyi költségek, kapcsolódó küldetés megcsinálása, minimum szint megléte. Guildet már a kezdő helyen is lehet létrehozni így valószínáleg ezek a követelmények nem lesznek túl nehezek.
Egy karakter csak egyetlen egy guildhez tartozhat, de a játékos további karakterei csatlakozhatnak másik guildekhez. A kémkedés és információ szerzés, beépülés másik guildekbe nem tiltott.

Mérete

A maximum elérhető létszám jelenleg 300 karakter. Amit úgy lehet elérni, hogy a fejlődés során a kapacitás bővítést választjuk mindig, a hasznos guild képességekkel szemben. Az ilyen nagy guildek képesek lesznek elfoglalni az erődöket. Míg a kisebb guildek számban elmaradnak de sokkal jobb bónuszokkal támogatja őket a guild, így érdemes lehet egy nagy szövetséget kötni sok kicsi guildel mint létrehozni egy 300 főset, vagy pedig kiegyensúlyozni a kettőt és egy erős közepes mérető guildet létrehozni.

Hírnév és fejlődés

A hírnév egy pont alapú helyezés amit a guild a saját elosztható pontjaival növelhet, ezzel befolyásolva a node-ján lévő npc-ket, küldetéseket és árusokat, szolgáltatásokat. A pontos működésről még nincs több információ.

A guildet többféle módon lehet fejleszteni: Küldetések végrehajtása, a node amin található befolyásolja, szociális szervezetekhez való tartozás, bizonyos dolgok craftolása és eseményeken való részvétel. A fejlődés során passzív képességeket és "gyarapodás" pontokat kap a guild. A passzív képességek különbőző bónuszokat adnak a játékos képességeihez a harcban és a gazdasági résznél egyaránt. Az augmentseket azaz gyarapodás pontok a magasabb szintű guildekre vonatkoznak és azon belül is azokra akik a kicsi guild szerkezetet választották a népessel szemben (valószínűleg további elosztható pontok passzív vagy aktív guild skillekért). Ezek a bónuszok a tiszti és lovagi ranggal rendelkezőknek nyújtanyak előnyöket. A guild fejlődését be lehet váltani méret növekedésre, azaz minél nagyobb a guild annál kevesebb képességre tudnak majd pontot helyezni.

Szövetségek

A vezetők létrehozhatnak egy szövetséget a guild egy bizonyos szintjén valamint szükséges egy küldetés végrehajtása is. Amint ez megvalósult a vezető meghívhat még maximum 3 további guildet a szövetségbe. Karakterszámnál nincs limit csak a maximum 4 guild (ami viszont népes guildeknél maximum 1200 embert jelent).
A vezetők képesek lesznek nyersanyagot helyezni a szövetség bankjába valamint lesznek a szövetségeknek szánt küldetések is. A tagok kapnak egy külön chatet, és a hovatartozást jelző felszerelés is megszerezhető lesz.

A guildhez tartozás előnyei

Guild tevékenységek (jelentsen ez bármit)
Passzív bónuszok
Küldetések
Tanácsház (Guild hall- a guild fő épülete, gyülekező helye)
Guild várak
Tabardok
Guild hátasok
Guildhez tartozó köpeny
Hátashoz való guild páncél

A guild vezetője

A guildnek csak egyetlen egy darab vezetője lehet. A vezetést át lehet adni másnak azonban az még nincs kidolgozva, hogy mi lesz akkor ha a vezető inaktív vagy abbahagyta a játékot és kellene egy aktív vezető.
A vezetőnek biztosított eszközök:
Toborzás
Menedzsment
Delegáció
Motivációs rendszer
Kommunikációs eszközök: riasztások, Kalendár, játékbeli chat és táblára kitűzhető üzenetek
Guild rangok

Emblémák

Lesz egy embléma, logó, jel tervező rendszer implementálva a játékba, így nem lesz engedélyezve kép feltöltése és annak használata emblémának. A guild jeleinket a következő helyekre helyezhetjük el: Zászló, guild hall (guild csarnok, guild fő épülete), hátas, vitorla, pajzs, köpeny, páncél kiegészítők.

Megszerezhető épületek

Guild fő épület (Guild csarnok)
Várak
Erődítmények

A guild hall (fő épület, csarnok)

Ez a guild központja ami többféle bónusszal látja el a guildet (az egyik ilyen a tőzsdén való részvétel). Egy ilyen épület csak 1 guildnek ad helyet, az nem tisztázott, hogy ilyen épülete minden guildnek lehet vagy ezekért kemény harcok fognak folyni a node-on belül.

Várak

Összesen 5 db vár található az egész világban. Ezeket kezdetekben NPC-k fogják őrizni kellő kihívást biztosítva, tehát a játék elején biztos nem lesz vár foglalás.
Ezek a várak nem tartoznak a node rendszerhez. Hatását a közelben lévő node-okra fejti ki amik a következőek:
-Plusz adó a védelemért cserébe (Ez hozzáadódik a node alap adójához)
-Aktivál bizonyos eseményeket és képességeket ami segíti a polgárok fejlődését
-Felold további épületeket a node-okon

A legtöbb bónuszt azonban a várat birtokló guild fogja kapni.
Várak ostromlása
Ostrom havonta egyszer lesz. A birtokló guildnek az első 3 hétben lesz ideje a vár node-ok fejlesztésére majd a 4 héten következik a hirdetési fázis ahol a guildeknek van lehetősége egy zászlót letenni, meghatározva ezzel, hogy támadó vagy védő félként kívánnak részt venni az ostromban.

Guild erődítmények

A guild erődítmények lényegében nem másik mint ostromolható guild hall-ok (a guild fő épülete). Ez különbözni fog a node-októl és a váraktól.

Háborúk

Ez a rendszer még a tervező asztalon van. Viszont néhány információ elérhető:
-Lesz kihírdetési idő
-Cél alapú alkotórészek
-Győzelmi és megadási feltételek
-Egyszerre több guilddel is lehet háborúzni
-Ezek a háborúk nem kerülnek be a játékosokat védő pvp rendszerekbe, vagyis bárhol bármikor akárhányszor a temetőbe küldhetjük ellenfelünket mindenféle következmény nélkül

A Zerg


A fejlesztő csapat nem támogatja, hogy nagy létszámmal rohanjunk le kisebb csapatokat és ez nehézkes is mivel a játékban nem lesz szinte semennyi gyors utazás, valamint már volt szó a kisebb guildek több bónusszal való felruházásáról így ez is csökkenti a nagy guildek létszámát. Ha esetleg nagy szörnyeket, bossokat próbálnának meg lerohanni nagy létszámmal az is nehézkes mert ezek úgy lesznek megtervezve, hogy egy jól összeállított csapat, jó csapatmunkával és a boss minden mozdulatát képességét ismerve megbírkózzon vele, a zergben azonban nincs csapatmunka és ha nem ismeri mindenki a boss képességeit akkor csak nagy bukás lesz belőle.
Regisztrálás
Hivatalos Ashes of Creation regisztráció


Regisztráció

Hirdetés
Elérhetőség

E-mail

turulcreation@gmail.com
Guild / Klán

Turul Klán Gaming

( [KoT] Kingdom of Turul )
since 2015
Discord | Honlap | Steam

Klán által játszott játékok:



Life is Feudal MMO
Klán név: Kingdom of Turul
Jelentkezés:
KoT Honlapon
Indult: 2017 November
1/3
Conqueror’s Blade
Guild név: House Kingdom of Turul
Jelentkezés:
my.com honlap
Indul: 2018 vége felé
2/3
Ashes of Creation
Guild név: -
Jelentkezés:
Még nem lehetséges
A játék fejlesztés alatt
3/3